Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat, my vám rádi pomůžeme.

Tel: (+420) 777 910 988

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Najdete nás také na sociálních sítích

Facebook: Kethaus

Instagram: kethaus_cz

 

 

Láska koček ke krabicím je známá. Proto jsme pro vašeho miláčka vymysleli krabici v kombinaci se škrabadlem, kde vaše kočka nalezne útočiště.

Domek pro kočku KetHaus je vybaven škrabadlem, které je uloženo na dně domku. Na co také výrobci KetHaus nezapomněli je vyvýšené posazení vchodu do domku, ve tvaru kočky, aby se zamezilo většímu úniku papírového materiálu během kočičího dovádění. Čas od času postačí kočičí domek vyluxovat a je hotovo.

Díky pevné konstrukci tohoto kočičího domečku si může vaše kočka vybrat, zda bude ležet uvnitř, či bude vegetit na krabici a sledovat dění kolem sebe pěkně shora.

Domky pro kočky KetHaus jsme pro vás vyrobili s motivem obrysů hravých kočiček a to hned v několika barevných provedeních (černá, bílá, světle modrá, tmavě modrá, zelená, hnědá a červená). Při výrobě jsme také mysleli na vaše děti, které si mohou kočičky dle libosti vybarvit, v této souvislosti jsme také do nabídky zahrnuli domek pro kočku bez potisku, na který si dětičky mohou vymalovat cokoliv, dle jejich fantazie.

Domek pro kočky KetHaus se tímto stává nejen úkrytem pro vaši kočičku, ale také zábavou pro vaše děti a třeba i pro vás. Díky tomu se také stává domek KetHaus skvělým a originálním designovým prvkem vaší domácnosti.

Všechny materiály pochází a jsou vyrobeny v EU a tedy samozřejmě splňují i všechna kritéria EU.

Vlastnosti domku pro kočky KetHaus
domek pro kočku se škrabadlem je plně recyklovatelný
tiskové barvy jsou vodou ředitelné (certifikované)
vaše děti si mohou obrysy koček vybarvit a využít tak svoji kreativitu
nosnost domku pro kočku je cca 8 kg
Upozornění: Nestoupat ani nesedat na krabici, neunese dítě, neslouží jako stolička!

Prohlášení o zpracování osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a poučení subjektů údajů (dále jen „GDPR“)

  1. Správce osobních údajů TT Software, s.r.o. se sídlem Rybářská 839/2, Karlovy Vary, 360 17, Česká republika, IČ: 29090628, DIČ: CZ29090628, Společnost zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 24068 (dále jen „správce“) Vás tímto v souladu s čl. 12 GDPR informuje o zpracování Vašich osobních údajů a o Vašich právech.
  2. Rozsah zpracování osobních údajů

Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu, v jakém je příslušný subjekt údajů správci poskytl, a to v souvislosti s uzavřením smluvního či jiného právního vztahu se správcem, nebo které správce shromáždil jinak a zpracovává je v souladu s platnými právními předpisy či k plnění zákonných povinností správce.

  1. Zdroje osobních údajů:
  • přímo od subjektů údajů
  • veřejně přístupné rejstříky,
  • seznamy a evidence (např. obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík, katastr nemovitostí, veřejný telefonní seznam apod.)
  1. Kategorie osobních údajů, které jsou předmětem zpracování:
  • adresní a identifikační údaje sloužící k jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci subjektu údajů (např. jméno, příjmení, titul, adresa trvalého pobytu/sídla, IČ, DIČ) a údaje umožňující kontakt se subjektem údajů (kontaktní údaje – např. kontaktní adresa, číslo telefonu, číslo faxu, emailová adresa a jiné obdobné informace)
  • popisné údaje (např. bankovní spojení, datum)
  • další údaje nezbytné pro plnění smlouvy
  1. Kategorie subjektů údajů:
  • zákazník správce
  • dodavatel služby
  • jiná osoba, které je ve smluvním vztahu ke správci
  1. Kategorie příjemců osobních údajů:
  • zpracovatel
  • státní aj. orgány v rámci plnění zákonných povinností stanovených příslušnými právními předpisy
  1. Účel zpracování osobních údajů
  • účely obsažené v rámci souhlasu subjektu údajů
  • jednání o smluvním vztahu
  • plnění smlouvy
  • ochrana práv správce, příjemce nebo jiných dotčených osob (např. vymáhání pohledávek správce)
  • archivnictví vedené na základě zákona
  • plnění zákonných povinností ze strany správce
  • ochrana životně důležitých zájmů subjektu údajů
  1. Způsob zpracování a ochrany osobních údajů

Zpracování osobních údajů provádí správce. Zpracování je prováděno v jeho provozovnách, pobočkách a sídle správce jednotlivými pověřenými zaměstnanci správce, příp. zpracovatelem. Ke zpracování dochází prostřednictvím výpočetní techniky, popř. i manuálním způsobem u osobních údajů v listinné podobě za dodržení všech bezpečnostních zásad pro správu a zpracování osobních údajů. Za tímto účelem přijal správce technicko-organizační opatření k zajištění ochrany osobních údajů, zejména opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů. Veškeré subjekty, kterým mohou být osobní údaje zpřístupněny, respektují právo subjektů údajů na ochranu soukromí a jsou povinny postupovat dle platných právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů.

  1. Doba zpracování osobních údajů

V souladu se lhůtami uvedenými v příslušných smlouvách, ve spisovém a skartačním řádu správce či v příslušných právních předpisech jde o dobu nezbytně nutnou k zajištění práv a povinností plynoucích jak ze závazkového vztahu, tak i z příslušných právních předpisů.

  1. Poučení

Správce zpracovává údaje se souhlasem subjektu údajů s výjimkou zákonem stanovených případů, kdy zpracování osobních údajů nevyžaduje souhlas subjektu údajů.

  1. Úvodní ustanovení

    Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě kethaus.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

       
    Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí provozovatel internetového obchodu kethaus.cz. Společnost Sarcina service s.r.o., Vančurova 57, 357 35 Chodov, IČ: 06634800, DIČ: CZ06634800.

    Kupujícím se pro účely tohoto prohlášení rozumí zákazník internetového obchodu kethaus.cz.

    Provozovnou se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí sídlo společnosti Sarcina service s.r.o., prodávajícího se sídlem na adrese Vančurova 57, 357 35 Chodov.
     
    Ceny zboží, zobrazované na stránkách internetového obchodu kethaus.cz, jsou uvedeny „bez DPH“ a „s DPH“.

    Uživatel e-shopu kethaus.cz má možnost zobrazit je rovněž s DPH.
    Ceny dopravného jsou uvedeny s DPH.

    Každé zboží je jednoznačně identifikováno názvem, popřípadě i názvem provedení a cenou. Název zboží, názvy jednotlivých provedení, popis zboží a obrázky, se nemusí shodovat s oficiálními názvy a popisy výrobce a mají pouze informativní charakter. Vyhrazujeme si právo na jejich změnu bez předchozího upozornění. Jedinými závaznými informacemi jsou texty, popisky a doporučení, která na svých výrobcích a jejich obalech, popřípadě v průvodní dokumentaci, uvádějí výrobci daného zboží.  Termínem "Dostupnost" je myšlena dostupnost zboží v našem skladě, znamená to termín, ve kterém bude zboží naskladněno a připraveno k odeslání. Veškeré akční nabídky platí pouze do vyprodání zásob. Zároveň toto zboží není vymahatelné.

    II. Objednávka - uzavření smlouvy

    1.
    Objednávka uskutečněná prostřednictvím objednávkového systému internetového obchodu kethaus.cz je závazná a má povahu návrhu na uzavření smlouvy.

    2. Objednání zboží, tj. odeslání návrhu smlouvy dochází v momentu, kdy kupující potvrdí obsah nákupního košíku, tj. projeví vůli uzavřít smlouvu na koupi zboží ve struktuře a specifikaci shodné s nákupním košíkem, zejména pak takto odsouhlasí specifikaci zboží, jeho cenu a počet kusů, dále pak formu úhrady a způsob dopravy na místo dodání. Takto učiněná objednávka je projevem jeho svobodné vůle.
  2. V případě, že si zákazník objedná speciální výrobek vyšší hodnoty, který se běžně neprodává, může společnost KETHAUS požadovat před zadáním do výroby zálohu ve výši odpovídající charakteru výrobku. Toto se týká zejména speciálních vah, technologických zařízení, běžně neprodávaných druhů krmítek pro hospodářská zvířata apod.
  3. K uzavření smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím dochází okamžikem předání objednaného zboží kupujícímu.

    5. Objednáním dle bodu 2. těchto obchodních podmínek kupující prohlašuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i s Reklamačním řádem, s prohlášením o Ochraně osobních údajů a Cenami a podmínkami dopravy a že s nimi bezvýhradně souhlasí ve znění zveřejněném na Selko.cz, tj. ve znění platném a účinném k okamžiku odeslání závazné objednávky. Jakékoliv změny a úpravy obchodních podmínek učiněné prodávajícím po uzavření kupní smlouvy jsou vůči této smlouvě neúčinné.

    6. Podmínkou platnosti objednávky je pravdivé vyplnění požadovaných osobních údajů v registračním formuláři, tj. zejména takových údajů, které jsou nezbytné pro vyhotovení daňového dokladu, vyplnění záručního listu a předání zboží v místě dodání. Nakládání s takto získanými osobními údaji je prováděno tak, aby bylo v souladu se Zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění.

    Osobní údaje jsou uchovávány výhradně pro potřeby identifikace kupujícího ve vazbě na správce daní, dále pak pro případné reklamace apod. Pravidla pro nakládání s osobními údaji jsou kupujícímu rovněž přístupná v dokumentu Ochrana osobních údajů. DŮLEŽITÉ – zadáním těchto údajů vyslovujete souhlas s nákupním řádem a podmínkami ochrany vašeho soukromí, zejména se zpracováním osobních údajů na základě zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů Vámi objednané zboží pro Vás můžeme rezervovat pouze 14 dní. V případě, že se nám nepodaří Vás kontaktovat v této lhůtě automaticky objednávku stornujeme. Po dohodě lze tuto lhůtu prodloužit, popřípadě objednávku obnovit.

    7. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři, pokud nebylo prokazatelně dohodnuto jinak. Místem dodání může být i sídlo společnosti.

    8. Kupující je povinen zajistit řádné převzetí objednaného zboží. Nepřevezme-li kupující zásilku z důvodů ležících na jeho straně, vzniká prodávajícímu nárok na náhradu skutečně uhrazených nákladu na dopravu a balné včetně případných nákladů spojených s jejich vymáháním. Tento nárok vzniká i v případě, že objednávka přesahuje hodnotu splňující podmínky pro odeslání zdarma. Na vyžádání může být nepřevzatá zásilka odeslána ještě jednou (více viz článek III).

    9. Vlastnické právo ke zboží přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem zaplacení kupní ceny, a to buď při předání zboží kupujícímu v místě dodání zboží v případě platby na dobírku, nebo již vlastním uhrazením zboží platbou předem ve formě definované v sekci Dopravy a platby.

    10. Kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím, smlouvách a o jeho nákupech v následujících případech: vyplněním registračního formuláře, resp. objednávky – návrhu smlouvy anebo případným vyplněním osobních údajů na jakémkoliv jiném místě umístěném v internetovém obchodě Selko.cz (např. při registraci), případně osobním sdělením při telefonickém hovoru nebo písemným sdělením v e-mailu. Kupující má právo na vymazání nebo změnu ve struktuře osobních údajů, a to kdykoliv o to písemně požádá na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a nebo tak učiní sdělením do poznámky v registračním formuláři.

    11. Bez ohledu na ustanovení jednotlivých bodů článku II. těchto obchodních podmínek, si prodávající vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu. Pokud tak prodávající učiní a zároveň již došlo k prokazatelné úhradě kupní ceny kupujícím formou platby předem, budou tyto prostředky v souladu s dobrými mravy bezodkladně převedeny zpět na účet kupujícího.

    12. Zrušení objednávky musí být učiněno prokazatelným způsobem - nejlépe písemnou formou v podobě zaslání e-mailu na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Zrušit objednávku lze i telefonicky na naši infolinku +420 777 910 988. V případě zaslání e-mailu je nutno vyžádat si potvrzení o přijmutí emailové zprávy prodávajícím.
     
    Objednávku lze zrušit pouze do odeslání zboží (předání zboží dopravci), poté již vznikají prodávajícímu náklady na dopravné (více viz článek III.9).
  4. Dodací podmínky

    1.
    Obvyklá lhůta pro doručení zboží na místo dodání, a to ve struktuře a počtu specifikovaném v platné objednávce, činí 2 až 10 pracovních dní, přičemž tato lhůta začíná běžet v případě platby na dobírku prvním pracovním dnem následujícím po dni, ve kterém byla objednávka kupujícím potvrzena, u plateb uskutečněných bankovním převodem začíná lhůta běžet dnem prokazatelného připsání na účet prodávajícího. V případě sdružených zásilek, ve kterých je vyskladňováno více položek rozdílných sortimentních skupin, určuje lhůtu dodání položka s nejdelší dodací lhůtou. Orientační doba expedice je uvedena v detailu zboží na e-shopu www.kethaus.cz a to počtem pracovních dnů (rozumí se tím doba do naskladnění zboží). Položky skladem odesíláme obvykle do 24 hod.

    2. Ve výjimečných případech, nezávislých na vůli prodávajícího (v důsledku "vyšší moci"), kdy ani s vynaložením veškeré odborné péče prodávajícího nelze dodržet dodací lhůtu specifikovanou v bodu 1. těchto Dodacích podmínek, si prodávající vyhrazuje právo dodací lhůtu prodloužit. V takovémto případě se prodávající zavazuje neprodleně informovat kupujícího o změně termínu doručení zboží.

    3. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na místo dodání zboží uvedené v objednávce, nebylo-li dohodnuto jinak (např. telefonicky / emailem).

    4. Dopravu na místo dodání zboží zajišťuje prodávající s využitím vlastní dopravy, nebo služeb třetí osoby, vždy však za podmínek, které jsou součástí objednávky a na základě volby kupujícího učiněné v nákupním košíku a s odkazem na platné ceny uvedené v článku IV těchto obchodních podmínek. Doprava zboží je možná na území České republiky a Slovenské republiky.

    Prodávající si vyhrazuje právo změnit způsob dopravy zboží v zájmu úspory nákladů kupujícího.

    5. Prodávající si vyhrazuje právo vyžádat platbu předem (bankovním převodem) v plné výši nebo zálohově, a to zejména v případech:

    a) kdy dochází k úpravě zboží na základě požadavku zákazníka
    b) kdy je zprostředkován prodej zboží, které není ve stálé nabídce na kethaus.cz na základě požadavku zákazníkad) V popisu zboží je uvedeno "na zakázku"c) hodnota objednaného zboží překročí částku 10 000 Kč vč. DPH

    6. Prodávající si vyhrazuje právo změnit variantu dopravy, a to i bez předchozího upozornění kupujícího. Tato změna se však nesmí projevit snížením kvality doručení a změnou její ceny.

    7. Součástí dodávky zboží na místo dodání není výnos do patra, předvedení, instalace, sestavení nebo montáž zakoupeného zboží. Předvedení zboží je možno předem dohodnout v případech objednání produktů s vysokým stupněm technicko-uživatelské náročnosti, např. scannery. 

    8. K zakoupenému zboží je vždy přiložena faktura - daňový doklad a dodací list splňující podmínky daňového dokladu. Pokud faktura - daňový doklad není součástí zboží, je odeslána v elektronické podobě (soubor PDF) na e-mail kupujícího (tento e-mail si kupující zadal v nákupním koši při objednávce nebo registraci).

    9. Při nevyzvednutí odeslané zásilky nebo při včasném nezrušení objednávky vzniká prodávajícímu nárok na úhradu dopravného (poštovného) ve skutečně uhrazené výši (dopravci, poště). Tento nárok vzniká i v případě, že objednávka přesahuje hodnotu splňující podmínky pro odeslání zdarma. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat náhradu s tím spojených nákladů dle platného ceníku smluvní přepravy , nebo dle platného ceníku České pošty, s.p., uveřejněného vždy na svých internetových stránkách a platného v době odeslání zásilky, včetně veškerých nákladů na vymáhání dopravného (doporučené dopisy, soudní výlohy apod.).
     
    10. Prodávající rozdělí zásilku, která váží více jak 50 kg (počítáno včetně veškerého obalového a výplňového materiálu) na více balíků tak, že za každých dalších započatých 50 kg váhy bude účtován poplatek navíc (viz článek IV). Pro určování váhy zboží není určující váha uváděná na výrobku, výrobcem, nebo v e-shopu u detailu zboží. Prodávající si v takovémto případě vyhrazuje právo určovat váhu sám, zejména s přihlédnutím na použitý obalový a výplňový materiál.  11. Prodávající si vyhrazuje právo rozdělit zásilku do více balíků i v případech, kdy celková váha nepřesáhne 50 kg. Prodávají tak učiní zejména tehdy, kdy bude hrozit poškození obsahu zásilky i přes její zabalení s nejlepší péčí, např. výrazně odlišný charakter jednotlivých položek zásilky (tvar, hmotnost, materiál originálního obalu). Křehké a těžké výrobky zpravidla nelze kombinovat v jednom balíku. 12. Chemické přípravky - profesionální balení dezinfekčních, deratizačních a dezinsekčních přípravků nelze zasílat jako běžnou zásilku, ale jako speciální ADR zásilku. Cena dopravy bude v tomto případě sjednána telefonicky. .
  5. Způsob dopravy a úhrada zboží

    1.
    Osobní odběr zboží v sídle společnosti prodávajícího - zdarma.

    2. Dopravné prostřednictvím přepravní společnosti ………………?………………….
  6. a) při hodnotě objednávky do 3 000,- Kč bez DPH:
    - při platbě dobírkou: 153,- Kč
    - při platbě předem na bankovní účet prodávajícího: 119,- Kč.
  7. b) při hodnotě objednávky nad 3 000,- Kč bez DPH: cena dopravného či poštovného zdarma.

    Přepravní společnost DPD doručuje zásilky do hmotnosti 31,5 kg (včetně obalového materiálu), za každých dalších započatých 31,5 kg (včetně obalového a výplňového materiálu) se účtuje další poštovné jako příplatek. Tento příplatek platí také v případě, kdy objednávka splňuje nárok na dopravu zdarma. Příplatek je naúčtován dodatečně k objednávce.

    Dopravné prostřednictvím společnosti Česká pošta, s.p., služba Balík do ruky (DR)
  8. a) při hodnotě objednávky do 3 000,- Kč bez DPH:
    - při platbě dobírkou: 148,- Kč
    - při platbě předem na bankovní účet prodávajícího: 119,- Kč.
  9. b) při hodnotě objednávky nad 3 000,- Kč bez DPH: cena dopravného či poštovného zdarma.
  10. Dopravné prostřednictvím společnosti Česká pošta, s.p., služba Balík na poštu (NP)
  11. a) při hodnotě objednávky do 3 000,- Kč bez DPH:
    - při platbě dobírkou: 133,- Kč
    - při platbě předem na bankovní účet prodávajícího: 104,- Kč.
  12. b) při hodnotě objednávky nad 3 000,- Kč bez DPH: cena dopravného či poštovného zdarma. Česká pošta doručuje zásilky do hmotnosti 30 kg (včetně obalového materiálu), za každých dalších započatých 30 kg (včetně obalového a výplňového materiálu) se účtuje další poštovné jako příplatek. Tento příplatek platí také v případě, kdy objednávka splňuje nárok na dopravu zdarma. Příplatek je naúčtován dodatečně k objednávce.
  13. Dopravné prostřednictvím společnosti Česká pošta, s.p., služba Balík do balíkovny (NB)
  14. a) při hodnotě objednávky do 3 000,- Kč bez DPH:
    - při platbě dobírkou: 98,- Kč
    - při platbě předem na bankovní účet prodávajícího: 69,- Kč.
  15. b) při hodnotě objednávky nad 3 000,- Kč bez DPH: cena dopravného či poštovného zdarma. Česká pošta doručuje zásilky do hmotnosti 20 kg (včetně obalového materiálu), za každých dalších započatých 20 kg (včetně obalového a výplňového materiálu) se účtuje další poštovné jako příplatek. Tento příplatek platí také v případě, kdy objednávka splňuje nárok na dopravu zdarma. Příplatek je naúčtován dodatečně k objednávce.

Způsob dodání může být po telefonické konzultaci prodávajícího a kupujícího změněn zejména s ohledem na hmotnost a rozměry zboží apod.

  1. Dopravné prostřednictvím dopravní společnosti GLS
  2. a) při hodnotě objednávky do 3 000,- Kč bez DPH:
    - při platbě dobírkou: 138,- Kč
    - při platbě předem na bankovní účet prodávajícího: 109,- Kč.
  3. b) při hodnotě objednávky nad 3 000,- Kč bez DPH: cena dopravného či poštovného zdarma. Dopravní společnost GLS doručuje zásilky do hmotnosti 25 kg (včetně obalového materiálu), za každých dalších započatých 25 kg (včetně obalového a výplňového materiálu) se účtuje další poštovné jako příplatek. Tento příplatek platí také v případě, kdy objednávka splňuje nárok na dopravu zdarma. Příplatek je naúčtován dodatečně k objednávce.
  4. V případě velkoobjemové zásilky (váha nad 50 kg), nadrozměrové nebo rozměrově atypické zásilky (např. Stalosan 15 kg a žárovka) bude dopravné sjednáno indviduálně. Naši pracovníci vás v takovém případě budou kontaktovat.
  5. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
  6. Reklamace

    1. V případě, kdy kupujícím je spotřebitel, řídí se reklamace zboží striktně příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku.

    2. V případě, že kupujícím je fyzická osoba-podnikatel či právnická osoba a nákup je realizován na IČO (zboží slouží k podnikání), řídí se smluvní vztahy obchodním zákoníkem.

    3. Detailní informace o postupu kupujícího v případě reklamace nalezne kupující v dokumentu Reklamační řád internetového obchodu Kethaus.cz, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.. VI. Záruční doba zboží

    1. Dle § 620 občanského zákoníku je:
    a) při prodeji spotřebního zboží záruční doba 24 měsíců
    b) u prodeje krmiv záruční doba 3 týdny

    2. Dle obchodního zákoníku, zákona č.513/1991 Sb., se nestanovuje minimální délka trvání záruční doby. Selko.cz i v těchto případech záruční dobu poskytuje a to individuelně dle druhu výrobku či výrobce.. VII. Odstoupení od kupní smlouvy. 1. Kupující – spotřebitel - má právo dle příslušných ustanovení Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Dokumet o odstoupení od kupní smlouvy lze stáhnout zde. Výjimku tvoří případy specifikované v bodě 6. tohoto článku. Kupující zároveň bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

    2. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího se děje tak, že kupující doručí před vypršením zákonné lhůty na vlastní náklady na adresu prodávajícího zboží, které je nepoškozené a bez známek užívání nebo opotřebování a zároveň se všemi průvodními dokumenty a příslušenstvím.
  7. O tomto úkonu bez zbytečného odkladu informuje prodávajícího na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Prodávající je při splnění všech výše uvedených podmínek povinen vrátit kupujícímu celou kupní cenu a to do 14 dnů od navrácení zboží. Prodávající tak učiní předem dohodnutým způsobem a ve lhůtě obvyklé pro transfer peněžních prostředků zvolenou formou. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby plnohodnotného dodání zboží.
  8. Zboží zaslané kupujícím (z titulu odstoupení od smlouvy) formou dobírky nebude prodávajícím převzato.
  9. Pokud je kupujícím fyzická osoba podnikatel nebo právnická osoba, řídí se vzájemné vztahy příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku. V tomto případě nelze uplatnit právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů.
  10. S odkazem na příslušná ustanovení Občanského zákoníku kupující, fyzická osoba nepodnikatel – nemůže odstoupit od kupní smlouvy:
  11. a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  12. b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
  13. c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
  14. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy v případech, kdy došlo zjevně k chybné nabídce jak co obsahu popisu, ceny i množství zboží.
  15. Velkoobchodní podmínky

    1. Vztah prodávajícího s kupujícím, kterým je fyzická osoba - podnikatel nebo právnická osoba se řídí obchodním zákoníkem, v platném znění, a těmito obchodními podmínkami, není-li písemně dohodnuto jinak.

    2. Velkoobchodní zákazník může dostat slevy dle předchozí domluvy s prodávajícím.

    3. Nebude-li písemně ujednáno jinak, neplatí pro velkoobchodního zákazníka při poskytnutí slevy na zboží nárok na dopravné zdarma při splnění výše uvedených podmínek v bodě IV.

X. Závěrečná ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné dnem zveřejnění na stránkách internetového obchodu Selko.cz.

2. Znění těchto obchodních podmínek může být průběžně upravováno, přičemž platí, že platné znění je to, které kupující odsouhlasil učiněním závazné objednávky dle čl. II. těchto obchodních podmínek.
 
3. Pokud není v těchto podmínkách uvedeno jinak, řídí se smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku se zvláštním zřetelem k ustanovením týkajícím se uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku.

4. Nabídka akčního a zlevněného zboží nebo zboží označené jako "zdarma" platí po dobu, která je u jednotlivého druhu zboží uvedena. Není-li uvedena, platí do vyprodání zásob. Na zboží označené jako "zdarma" nebo akční zboží není právní nárok a není vymahatelné. Prodávající si vyhrazuje právo tyto nabídky kdykoliv měnit.
   
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ke dni 1.1.2014

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek internetového obchodu kethaus.cz. Prodávající se zavazuje, že v případě oprávněné reklamace vad zboží učiněné kupujícím, příjme taková řešení, která maximálně zjednoduší a zrychlí vyřízení reklamace.

I. Odpovědnost za vady zboží a záruka
1. Kupujícímu doporučujeme prohlédnout si ve vlastním zájmu zboží bezprostředně při jeho převzetí.

2. Případné mechanické poškození obalu výrobku v průběhu dopravy nemusí být spojeno i s poškozením výrobku jako takového.

  1. V případě, že kupující zjistí:
  1. a) zjevné poškození zboží bezprostředně při předání v místě dodání, je o tom povinen s dopravcem vyhotovit škodový zápis a kopii zápisu doručit prodávajícímu, nejlépe elektronicky na emailovou adresu objednavky@kethaus.c. Kupující není povinen zjevně poškozené zboží převzít. Toto zboží pak bude vráceno prodávajícímu, kde bude zboží překontrolováno, přebaleno nebo případně vyměněno a odesláno na náklady prodávajícího znovu kupujícímu. Reklamační řízení pak bude probíhat mezi prodávajícím a dopravcem,

anebo zjistí

b) skrytou vadu až při rozbalení zásilky, která nebyla zjevná při předání zboží od dopravní společnosti, je kupující povinen ihned nebo do dne následujícího (první den je den doručení zásilky) se dostavit na kteroukoliv pobočku České pošty, a.s. a sepsat reklamační protokol. Poškozené zboží vezme kupující s sebou nebo jeho poškození doloží fotografiemi. Na reklamačním protokolu kupující vyznačí, zda si přeje zboží vyměnit a pojistné plnění pak bude náležet prodávajícímu, nebo výměnu zboží nepožaduje a pojistné plnění v takovém případě bude náležet kupujícímu. Kopii reklamačního protokolu pak kupující doručí prodávajícímu nejlépe elektronicky na emailovou adresu objednáTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .

V případě, že reklamované zboží bylo doručeno kupujícímu přepravní společností DPD, a ten zjistí, že zboží má skrytou vadu, je kupující povinen informovat prodávajícího e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo telefonicky na infolinku +420 …………………. a to nejdéle 2. pracovní den od převzetí zásilky. Po této lhůtě má prodávající právo reklamaci zamítnout. Reklamační řízení bude probíhat mezi prodávajícím a přepravcem.

Na základě vyhotoveného reklamačního protokolu nebo škodového zápisu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek, případně vrácena částka za zboží.



  1. Prodávající a přepravní společnost má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztrátě zásilky. Z těchto důvodů je kupující povinen zajistit, aby se zásilkou nebylo jakkoli manipulováno, a aby byl zachován obal zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Kupující je také povinen umožnit dopravní společnosti nebo zástupci pojišťovny ohledání zásilky.

    5. Podepsání přepravního listu kupujícím je bráno jako souhlas s převzetím zboží a zároveň i potvrzením, že zboží bylo předáno nepoškozené vinou dopravy (vyjma skrytých vad). Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy již nelze brát zřetel a mohou být zamítnuty.

    6. Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě používání výrobku v rozporu s návodem nenese prodávající odpovědnost za škody vzniklé nesprávným použitím.

    7. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním.

    8. V případě, že kupující zjistí rozpor mezi zbožím a kupní smlouvou, má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl věc do stavu odpovídajícího kupní smlouvě. S odkazem na požadavky kupujícího lze takto vzniklý rozpor odstranit výměnou věci, její opravou nebo formou slevy.

    9. Postup podle bodu 8 tohoto reklamačního řádu nelze uplatnit, pokud kupující před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

    10. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě rozporu zboží se smlouvou má kupující nárok na zjednání nápravy:

    a) bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
    b) přiměřeným snížením kupní ceny
    c) náhradním dodáním zboží
    d) odstoupením od smlouvy

    Nejprve může kupující požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo výměnu zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne autorizované servisní středisko a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.

    Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný subjekt – odlišný od prodávajícího – subjekt autorizovaný výrobcem nebo importérem k provádění záručních oprav a provozovna tohoto subjektu je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u tohoto autorizovaného subjektu.. II. Postup reklamace

    Uvědomujeme si Vaše potenciální komplikace při absenci reklamovaného produktu, a proto neustále dbáme na maximální rychlost a preciznost při řešení reklamací.

    Prosíme Vás, abyste v zájmu urychlení reklamace vždy dodržovali následující postup:

    1. O reklamaci nás vždy bez zbytečného odkladu informujte zprávou na náš e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., případně i telefonicky na číslo +420 …………….. Z technických důvodů nemusí být emailová zpráva kupujícího prodávajícím přijata, proto si vždy vyžádejte potvrzení přijetí e-mailu prodejcem. Kupující je povinen z důvodu administrativního zjednodušení reklamace uvádět číslo své objednávky.

    2. Bez zbytečného odkladu Vám budou odeslány instrukce detailně popisující další postup. Pro případ, že daný výrobek bude nutné z jakéhokoliv důvodu odeslat zpět prodávajícímu, je kupující povinnen přiložit k zásilce vyplněný reklamační protokol, který je k vytištění ZDE.

    3. Toto neplatí v případě osobní reklamace v provozovně prodávajícího.

    4. Prodávající Vás bude bez zbytečného odkladu informovat o průběhu reklamačního řízení, zejména pak o závěrech expertního posouzení oprávněnosti reklamace. V případě potřeby konzultovat další postup, bude prodávající kupujícího neprodleně kontaktovat.

    5. Prodávající si vyhrazuje právo zadat autorizovanému servisu pokyn k přímému odeslání opraveného reklamovaného zboží na adresu uvedenou v průvodce.

    6. V případě, že reklamace nebude vyřízena v zákonné lhůtě třiceti dnů, má kupující právo na odstoupení od smlouvy.   III. Řešení sporů Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

    Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

    Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat
    nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

    Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

    Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

    Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
     
    Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese  https://ec.europa.eu/consumers/odr/Reklamační protokol ke stažení ZDE



  1. I. Úvodní ustanovení
  2.    1. Tento reklamační řád je vystaven společností <doplňte název společnosti>, se sídlem <doplňte sídlo společnosti>, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném <doplňte>, IČO: <doplňte>, DIČ: <doplňte>, tel. <doplňte>, email: <doplňte>     (dále jen „Prodávající“).
  3.    2. Tento reklamační řád obsahuje informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění (dále jen „reklamace“) v souvislosti s kupními smlouvami uzavřenými mezi zákazníkem a Prodávajícím, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit.
  4. II. Podmínky a způsob uplatnění reklamace
  5.    1. Zákazník může uplatnit reklamaci v <doplňte adresu obchodu/společnosti/reklamačního místa apod.>.
  6.    2. Zákazník uplatňuje reklamaci osobně, poštou na adrese <doplňte>, nebo emailem na adrese <doplňte>. Nákup reklamovaného zboží prokazuje zákazník nákupním dokladem.
  7.    3. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnutí reklamace.
  8.    4. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (zejména vyhláška č. 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
  9.    5. Prodávající je povinen zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  10.    6. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
  11. III. Rozsah práv z vadného plnění
  12.    1. Práva a povinnosti Prodávajícího a zákazníka ohledně záruky Prodávajícího za jakost zboží při převzetí a práva zákazníka z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. (dále jen „občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).
  13.    2. Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá zákazníkovi, že v době, kdy zákazník zboží převzal:
  14.        a. má zboží vlastnosti, které si Prodávající a zákazník ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které zákazník očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  15.        b. se zboží hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  16.        c. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a
  17.        d. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  18.    3. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození zákazníkem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
  19.    4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
  20.    5. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v čl. 3.2 výše, může zákazník požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může zákazník požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má zákazník právo na bezplatné odstranění vady.
  21.    6. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má zákazník i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má zákazník i právo od kupní smlouvy odstoupit.
  22.    7. Neodstoupí-li zákazník od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Zákazník má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy zákazníkovi působilo značné obtíže.
  23.    8. Právo z vadného plnění zákazníkovi nenáleží, pokud zákazník před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud zákazník vadu sám způsobil.
  24.    9. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží (s výjimkou uvedenou v čl. 3.8 níže). To neplatí:
  25.        a. u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
  26.        b. na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, nebo
  27.        c. vyplývá-li to z povahy věci.
  28.    10. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má zákazník právo:
  29.        a. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  30.        b. na odstranění vady opravou věci,
  31.        c. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  32.        d. odstoupit od smlouvy.
  33.    11. Zákazník sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li zákazník opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li zákazníkovi, že vady neodstraní, může zákazník požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li zákazník své právo včas, má práva podle čl. 3.12 až 3.14.
  34.    12. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má zákazník právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
  35.    13. Dokud zákazník neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Prodávající odstranit podle své volby opravou zboží nebo dodáním nového zboží; volba nesmí zákazníkovi způsobit nepřiměřené náklady.
  36.    14. Neodstraní-li Prodávající vadu zboží včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může zákazník požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu Prodávajícího.
  37. IV. Závěrečná ustanovení
  38.    1. Reklamační řád byl vypracován ve smyslu občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
  39.    2. Reklamace se vyřizují v souladu s tímto reklamačním řádem, občanským zákoníkem, zákonem o ochraně spotřebitele a dalšími příslušnými právními předpisy.
  40.    3. Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne <doplňte>.